Nuevas revistas-e de Derecho

Se han incluido en Sabio las siguientes revistas electrónicas:

Criminologica

Revista Vasca de Gestión de Personas y Organizaciones Públicas: su objetivo primordial es ser un medio de expresión donde tengan cabida todos aquellos análisis, estudios, propuestas, experiencias y trabajos que puedan aportar ideas para un mejor funcionamiento de nuestras organizaciones públicas y de las personas que desarrollan su trabajo en ellas sobre temas propios de disciplinas del ámbito de las ciencias sociales, como psicología, derecho, ciencias políticas, economía o sociología. La revista se publica con una periodicidad semestral

The School of Public Policy Publications: it provides a forum for the exchange of ideas and perspectives among academics, members of the private sector, public servants and engaged community members. SPPP publishes works that are topical, have a clear message and can be read and appreciated by a broad audience.

Udayana Journal of Law and Culture: offers a recovery of the landscape of the science of law by means of recovering the position of ideology as an aspect of science of law analysis, with particular in analyzing the correlation between law and culture, including the legal aspects related to some disciplines and issues, among others, and not limited to, general social sciences, sociology, anthropology, ideology, tourism, human right.