Nuevas revistas-e de Económicas

Se han incluido en Sabio las siguientes revistas electrónicas:

Agricultural and Resource Economics: International Scientific E-Journal: the publication of peer-reviewed original and high-quality scientific economic research in agricultural economics, natural resource management and related areas of transition economies and developing countries. Manuscripts dedicated to the development of the agricultural sector, rural economy, natural resources including land and environment, and human resources in regions of Eastern Europe are welcome, as is the submission of interdisciplinary articles. The journal is a forum for the discussion of issues of interest to those involved in researching and studying economics, the development and implementation of economic policy, and education. The journal provides information about related scientific and educational events and publishes reviews of scientific papers and books on agricultural and resource economics and related topics.

Iran Investment Monthly: provides the latest news on Iran’s financial market and economy in English

Rivista italiana di public management: nasce con l’intento di diffondere nelle pubbliche amministrazioni una cultura manageriale, orientata al risultato e alla valutazione e che aiuti i processi di riforme amministrative avviate negli ultimi anni nel nostro paese. Un periodico che pensi in modo europeo e globale, che guardi alle buone pratiche in Italia e all’estero, collegando accademia e amministrazioni pubbliche. Una rivista scientifica e con un approccio pratico, che sappia, partendo da casi concreti, affrontare le problematiche delle amministrazioni pubbliche nell’attuale fase storica, in un contesto di profondo cambiamento sociale, culturale e tecnologico.